Nog een week... - Reisverslag uit Oostvoorne, Nederland van sanne bot - WaarBenJij.nu Nog een week... - Reisverslag uit Oostvoorne, Nederland van sanne bot - WaarBenJij.nu

Nog een week...

Door: sannedebot

Blijf op de hoogte en volg sanne

22 Augustus 2011 | Nederland, Oostvoorne

Dan gaat het nu toch echt gebeuren.. Mijn eerste tripje :D Ik weet nog goed dat een paar maanden geleden iemand aan mij vroeg waar ik naartoe op reis zou gaan als ik het direct mocht kiezen, zonder financiele zorgen.. En ik antwoorden Bali. Niet wetende dat ik er binnen een half jaar ook echt heen zou gaan. Over een week vertrek ik naar dit prachtige eiland. Twee maanden later vlieg ik ook weer terug vanaf Bali. In die tussentijd... No idea! Geen voorbereidingen, geen verwachtingen, geen idee waar en wat ik ga allemaal beleven!

Maar! Na twee maanden Indonesie is de pret nog niet voorbij.. Begin december vertrek ik naar Kirchberg (Tirol)een heel leuke plaats in Oostenrijk, om daar mijn anwarter als skilerares te halen. Hier zal ik heel het winterseizoen blijven om skilessen te geven en om van de gezellige mensen, de sneeuw, de bergen, het feesten en het skieen/boarden te genieten!

Klinkt goed toch... :P :D !! Maar stiekem ook best wel een beetje spannend allemaal hoor. Daarom ook deze site om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. En omdat ik alle mooie dingen, maar ook de minder leuke dingen met jullie wil delen..

Liefs San

• 23 Augustus 2011 - 07:36

Rebecca:

Hoi Sanne,
    Waarschijnlijk zie ik je a.s. weekend nog, maar ik wil je alvast ontzettend veel plezier wensen en geniet van alle indrukken!! Bali is een waanzinnig eiland met zoveel moois!
    X

• 24 Augustus 2011 - 19:13

Wouter:

We houden je in de gaten.... Geniet en zorg dat we een beetje mee kunnen genieten! Goede reis en de groeten aan die twee wereldreizigers die de laatste tijd niets meer op hun site zetten, hint, hint..... Op dit moment zit je lekker op onze bank na een Chineesje.... ;) Gr. Wouter en Julia

• 04 September 2011 - 15:02

Hetke:

Hi San, ben je al een beetje door je jetlag heen??? En is het goed feesten daar???? Die hotels zijn spotgoedkoop he?????
    Marolijns nummer is; 0628838914
    Ze zou het geweldig vinden als je langs komt!!!! Sprak r gisteren op MArjo's feestje

Noe meid, ben benieuwd naar je eerste verhalen!

Xetty

• 05 September 2011 - 15:29

Chan:

San! Geniet ervan! Jammer dat ik je niet meer gezien heb voordat je vertrok! YOU GO GIRL! Veel plezier.. en zal je zeker volgen! Veel liefs

• 07 September 2011 - 20:49

Hetteke:

Hey San, leuk je mail!! Je hebt alle media tot je beschikking!
    Zo te horen ben je helemaal in het avontuur gedoken, leuk!!

heb het goed!

• 09 September 2011 - 17:12

Hetteke:

wacht met smart op een bericht!! tssssssssss waar ben je nu dan????

• 10 September 2011 - 20:36

Wouter:

Nou, zo te lezen geniet je... ;) Maar het zou best leuk zijn als wij een beetje mee mogen genieten: dus pen eens een verhaaltje en geef die twee wereld reizigers ook eens een schop onder hun kont, die hebben ook al veel te lang niets van zich laten horen! Groetjes