my first trip.. - Reisverslagen van sanne de bot - WaarBenJij.nu my first trip.. - Reisverslagen van sanne de bot - WaarBenJij.nu
my first trip..

Dan gaat het nu toch echt gebeuren.. Mijn eerste tripje :D

Ik weet nog goed dat een paar maanden geleden iemand aan mij vroeg waar ik naartoe op reis zou gaan als ik het direct mocht kiezen, zonder financiele zorgen.. En ik antwoorden Bali. Niet wetende dat ik er binnen een half jaar ook echt heen zou gaan.

Over een week vertrek ik naar dit prachtige eiland. Twee maanden later vlieg ik ook weer terug vanaf Bali. In die tussentijd... No idea! Geen voorbereidingen, geen verwachtingen, geen idee waar en wat ik ga allemaal beleven!

Maar! Na twee maanden Indonesie is de pret nog niet voorbij.. Begin december vertrek ik naar Kirchberg (Tirol)een heel leuke plaats in Oostenrijk, om daar mijn anwarter als skilerares te halen. Hier zal ik heel het winterseizoen blijven om skilessen te geven en om van de gezellige mensen, de sneeuw, de bergen, het feesten en het skieen/boarden te genieten!

Klinkt goed toch... :P :D !!
Maar stiekem ook best wel een beetje spannend allemaal hoor.


Daarom ook deze site om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. En omdat ik alle mooie dingen, maar ook de minder leuke dingen met jullie wil delen..

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2011

Java

11 September 2011

Bali baby :D !!!

22 Augustus 2011

Nog een week...
sanne

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10939

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 April 2014

Trip 2014

01 September 2011 - 01 November 2011

my first trip..

Landen bezocht: